ترجمه و متن اهنگ Peter panازاکسو
ترجمه و متن اهنگ Peter panازاکسو

 ترجمه

دفترخاطـــــــرات قدیمیمو مرتب میکنم ، در صفحات باز شده ی دفتر
تو به وضوح وجود داری ، تو هنوز مثل قبلی
عکسی رو که تمام این مدت فراموش کرده بودم به یاد می آرم ، لرزشی خفیف وجودم رو فرا گرفت
ناراحت کننده است که نمیتونم به اون دوران برگردم

با دنبال کردن Tinker bell که توسطـــــــ خاطـــــــراتم فرستاده شد برای پیدا کردن تو به ناکجا آباد (Neverland) میام
در اونجا ، ما با لبخند به هم نگاه میکنیم
من پیتر افسانه ای(Peter Pan ) تو هستم ، مردی که در زمان توقف کرده
ممکنه دست و پا چلفتی باشم ولی خیلی دوستت دارم و به سوی تو میام

به وضوح یادم میاد که همه ی کسانی که تو رو اذیت کردند از بین بردم
از اون مان من صاحب قلب تو شدم و حتی تو را *****یدم
قلبم روی ابرها بود و پرواز میکرد
تو از وندی و سیندرلا هم زیباتر بود
کسی که تونست قلب منو به تپش واداره
به محض این که تو رو حس میکردم چشمانم میدرخشید

با دنبال کردن Tinker bell که توسطـــــــ خاطـــــــراتم فرستاده شد برای پیدا کردن تو به ناکجا آباد (Neverland) میام
در اونجا ، ما با لبخند به هم نگاه میکنیم
من پیتر افسانه ای(Peter Pan ) تو هستم ، مردی که در زمان توقف کرده
ممکنه دست و پا چلفتی باشم ولی خیلی دوستت دارم و به سوی تو میام

ما با هم بودیم ، میخواستم با تو باشم ، دستم رو دراز کردم ولی
تو از من دور شدی،منو ترک نکن،من همین جا هستم ، تو کجا هستی

چهره ی صورتی تو باعث می شه حس کنم روی ابرها هستم ،عزیزم ، چهره ی تماشایی تو باعث می شه قلبم تند تر بزنه
درست مثل همان موقع که به نرمی با چشمانت می خندیدی
کاش میشد از پنجره قلب من به آن پرواز کنی

تو در داستان های پریان من هستی،هنوز هستی دخترک شیرین
هنوز مضطـــــــرب می شم - گوشه ی قلبم بدون تو مثل جزیره ای تنهاست
من تو رو در خاطـــــــراتم ثبت کردم،تو هرگز پاک نمیشوی دختر زیبا
قلبم هنوز تند می زنه - گوشه ی قلبم بدون تو مثل ....

تو چقدر تغییر کردی زمانی که ساعت بهار تغییر میکرد؟
صفحه ی اخر رو که درباره ی تو نوشته شده بود ورق زدم
اما شجاعت خوندنش رو ندارم،کلمات ناراحت کننده رو پاک میکنم
داستان ما تمام نمیشه
چراکه دوباره همدیگرو خواهیم دید
متن اهنگ

[D.O] Nalgeun ilgijang meonjireul teoreonae
Mundeuk pyeolchin geot geusogen haemalkke
Nega isseo ajik neon geudaero yeogi namaisseo  

[BAEKHYUN] Itgo jinaettdeon geurimi tteoolla
Jageun tteollimi nae mome saemsosa
Jom sogeulpeuginhae geuttaero doragal su obneun ge  

*[ALL] Neol chajaganda chueogi bonaen tinkerbell
Ttaranaseottdeon neverland
Geu gose naega neowa barabomyeo utgo isseo
Nan yeongweonhan neoui peterpan
Geu shigane meomchun ne namja
Seotuljiman neomu saranghaetdeon naui neoege danyeoga  

[BAEKHYUN] Neol manhi goerobhyeotdeon jitgujeun akdang
Modu mullicheojun gieoki saengsaenghae
Geu sungan buteo neoui mameul eodgo nanun kisekkaji  

[D.O] Nae mameun hangsang gureum tago narrachi
Neoneun wendi cinderella boda yeppeojji
[SUHO] Gaseum dwige mandeun dan han saram neol 
Neukkinikka du nuni bitna  

Repeat *

[CHANYEOL] Bunhongbit kamdeoneun eoulgul gureum wirel geotneun gibun 
[D.O] (hamkke haettjiman)  
Baby boo Nae gaseumi dugeungeoryeottdeon geurim gatdeon you 
[D.O] (jabgo shipjiman)
[SEHUN] Geuttae neoui nuneun salmyeoshi useojweottdeon geot cheoreom 
[D.O] (son nae miljiman oh)
Jigeumdo nae maeumui kyeone yeollin changmune nega narawa jundamyeon 
[BAEKHYUN] (neol meoreojyeo ga)  

[KAI] Nae donghwa suk dama non neol yeojeonhi maemdoneun sweety girl 
[BAEKHYUN] (tteonajima)
Ajikdo tteollyeo gaseum hankyeon neo eobneun igoseun oeroun seom 
[BAEKHYUN] (geuttae naega)
Naegieok sok jeogeo non neol jiweojiji anheun pretty girl 
[SUHO] (ijanha yeogi oh)
[SEHUN] Ajikdo seolleyeo gaseum hankyeon neo eobneun igoseun 
[SUHO] (eodie isseulkka)  

[ALL] Shigyeui taeyeob doneun sai eolmana dallajyeo sseulkka
Neol sseonaeryeogan majimak han jongeul neom gyeojiman do Ilgeonael yeonggiga anna seulpeun geureun jiweonael geoya
Uri yegin ggetchi anil geoya dasi mannabol tenikka



موضوعات: exo , ,
[ یک شنبه 23 خرداد 1395 ] [ 15:35 ] [ ❤️roya❤️ ] [ بازدید : 1576 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
EXID---- L.I.E (1395/03/22 )
iKON ---WYD (1395/03/22 )
U-KI.S.S -STALKER (1395/03/22 )
بیوگرافیDIA (1395/03/22 )
عکس ازred-velvet (1395/03/19 )
تیزر)) KNK (1395/03/19 )
عکسwinner (1395/03/15 )
عکس گات سون (1395/03/15 )
عکس TWICE (1395/03/15 )